Buradasın
Excel üstbilgi ve altbilgi nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Excel'de üstbilgi ve altbilgi eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Excel belgesini açın 2.
- "Ekle" sekmesine gidin ve "Üstbilgi ve Altbilgi" seçeneğini tıklayın 23.
- Üstbilgi veya altbilgi eklemek istediğiniz bölgeyi seçin (örneğin, sol, merkez veya sağ) 2.
- Metin kutuları açılacaktır. Burada başlığı, sayfa numarasını veya diğer bilgileri ekleyebilirsiniz 2.
- Biçimlendirme araçlarını kullanarak metni düzenleyin (örneğin, metni kalın veya italik yapabilirsiniz) 2.
- Eklediğiniz üstbilgi ve altbilgi otomatik olarak her sayfa için uygulanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: