Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de sayfa numaralarının otomatik olarak güncellenmesi için şu adımlar izlenebilir:
- Sayfa Düzeni sekmesine gidin ve "Sayfa Ayarları" diyaloğunu açın 14.
- "Başlık ve Altbilgiler" sekmesine tıklayın 4.
- Sayfa numarasını eklemek istediğiniz alana tıklayın ve ardından "Sayfa Numarası Ekle" simgesine tıklayın 4.
- Sayfa numarasını özelleştirmek isterseniz, "Sayfa &[Sayfa] &[Sayfalar]" ifadesinin ardından artı işareti (+) ve toplam sayfa sayısından önceki sayfa sayısını yazın 1.
Örneğin, ilk sayfa numarası 3 olacak şekilde toplam sayfa sayısı 7 ise, formül şu şekilde olmalıdır: "Sayfa &[Sayfa] &[Sayfalar]+2" 1.
Sayfa numaralarını otomatik olarak güncellemek için bir tablo oluşturmak da mümkündür 5. Bunun için, aralık içindeki bir hücreye tıklayıp "Ctrl + T" kısayol tuşlarına basarak tabloyu oluşturabilirsiniz 5.
Daha fazla bilgi ve eğitim için Excel eğitimleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: