Buradasın
Excel koşullu formatta tüm hücreleri seçme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de koşullu formatta tüm hücreleri seçmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Koşullu biçimi olan bir hücreye tıklayın 1.
- Giriş sekmesinin Düzenleme grubunda "Bul ve Seç"in yanındaki oka tıklayın ve ardından "Koşullu Biçimlendirme"ye tıklayın 1.
- "Özel Git"e tıklayın 1.
- "Koşullu biçimler" seçeneğini işaretleyin 1.
- "Aynı" seçeneğini seçerek koşullu biçimlendirme kurallarını içeren tüm hücreleri seçin 1.
Alternatif olarak, tüm veri içeren hücreleri seçmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- F5 tuşu: Çalışma alanını seçip F5 tuşuna basarak "Git" iletişim kutusunu açın, "Özel" düğmesine tıklayın, "Sabitler" seçeneğini işaretleyin ve "Tamam"a tıklayın 5.
- Kutools for Excel: Veri içeren hücreleri seçmek için "Boş Olmayan Hücreleri Seç" özelliğini kullanın 5.
- VBA kodu: Alt + F11 tuşlarına basarak Microsoft Visual Basic for Applications penceresini açın, "Ekle" > "Modül"e tıklayın ve belirli bir VBA kodunu Modül Penceresine yapıştırın 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: