Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de kullanılan bazı temel terimler şunlardır:
- Çalışma Kitabı (Workbook): Excel dosyaları için kullanılan genel terimdir 14.
- Çalışma Sayfası (Worksheet): Excel dosyasındaki tek bir sayfa 4.
- Hücre (Cell): Çalışma sayfasındaki en küçük birim, bir satır ve bir sütunun kesişim noktasında bulunur 4.
- Şerit Menü (Ribbon): Excel'in kullanıcı arayüzü 1.
- Ad Yöneticisi (Name Manager): Hücrelere verilen adları yönetmek için kullanılır 1.
- Gözcü Penceresi (Watch Window): Formüllerin ve verilerin değerlerini izlemek için kullanılır 1.
- Formül: Hücrelerdeki verileri hesaplamak, analiz etmek ve düzenlemek için kullanılan matematiksel ifadeler 4.
- Fonksiyon: Excel'de belirli bir görevi yerine getiren önceden tanımlanmış formüller 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: