Buradasın
Excel'de hesap makinesi nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de hesap makinesi olarak kullanmak için aşağıdaki yöntemler uygulanabilir:
- Basit formüller 12. İki veya daha fazla sayısal değer eklemek, bölmek, çarpmak ve çıkarmak için formüller oluşturulabilir 12. Formül, eşittir işaretiyle (=) başlar ve ardından hesaplanmak istenen değerler ile matematiksel işleçler (toplama için +, çıkarma için -, çarpma için *, bölme için /) yazılır 12.
- Otomatik toplam 14. Otomatik Toplam özelliği kullanılarak bir dizi değerin toplamı, formüle el ile girmeden hızla alınabilir 14. Bunun için toplamak istenen aralığın hemen üstündeki veya altındaki boş bir hücre seçilir ve Giriş veya Formül sekmelerinde Otomatik Toplam > Toplam seçeneğine tıklanır 1.
- Para birimi formatında hesaplama 4. Para tutarıyla çalışırken, Excel'in değerleri otomatik olarak tanımaması durumunda, hücreye sağ tıklayıp "Hücreleri Biçimlendir" seçeneği seçilerek "Para Birimi" formatı uygulanabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: