Buradasın
Excel'de hafta sonu hariç formül nasıl yazılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Formülün söz dizimi:
- Başlangıç_tarihi 1. Başlangıç tarihini gösteren tarihtir 1.
- Günler 1. Başlangıç tarihinden önceki veya sonraki hafta sonu ve tatil olmayan günlerin sayısıdır 1. Günler için pozitif bir sayı gelecekteki bir tarihi, negatif bir sayı ise geçmiş bir tarihi verir 1.
- Tatiller (isteğe bağlı) 1. Resmi tatiller ve tarihi değişen tarihler gibi, çalışma takviminden çıkarılacak bir veya daha fazla tarihten oluşan isteğe bağlı bir listedir 1.
Örnek kullanım:
=İŞGÜNÜ(A2,A3)
1. Başlangıç tarihinden itibaren 151 işgünü (30.04.2009) 1.=İŞGÜNÜ(A2,A3,A4:A6)
1. Başlangıç tarihinden itibaren, tatiller hariç 151 işgünü (05.05.2009) 1.
Formülde A2 başlangıç tarihi, B2 eklemek istediğiniz gün sayısıdır 2.
Alternatif olarak, Kutools for Excel eklentisi kullanılarak da hafta sonu hariç gün ekleme işlemi yapılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: