Buradasın
Excel'de bir sütunu nasıl aktif edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de bir sütunu aktif hale getirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Klavye kısayolu: Windows için "Ctrl" + "+" (artı) tuşlarına, Mac için ise "Cmd" + "+" (artı) tuşlarına basmak, seçili sütunun sağında yeni bir sütun ekler 3.
- Sağ tıklama: Sütun eklemek için, yeni sütun eklemek istenen yerin sağındaki sütunu seçip sağ tıklamak ve açılan menüden "Ekle" seçeneğini seçmek gerekir 25.
- Şerit menüsü: "Giriş" (Home) sekmesine gidip, "Hücreler" (Cells) grubundaki "Ekle" seçeneğine tıklayarak yeni sütunlar eklenebilir 5.
Ayrıca, bir sütunu ilk görünür sütun olarak ayarlamak için, çalışma sayfasında o sütunu seçip, "Çalışma Sayfası" (Worksheet) nesnesinin "FirstVisibleColumn" özelliğini 1 olarak ayarlamak kullanılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: