Buradasın
Excel'de belirli bir kritere göre sıralama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de belirli bir kritere göre sıralama yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Sıralanacak veri aralığını seçin 34.
- Veri sekmesine tıklayın 34.
- Sırala düğmesine tıklayın 34.
- Sıralama kriterlerini belirleyin:
- Metne göre sıralama: Hücre Değerleri seçeneğini seçin 15.
- Sayıya göre sıralama: En Küçükten En Büyüğe veya Büyükten Küçüğe seçeneğini seçin 15.
- Tarihe göre sıralama: Eskiden Yeniye veya Yeniden Eskiye seçeneğini seçin 15.
- Biçime göre sıralama: Hücre Rengi, Yazı Tipi Rengi veya Hücre Simgesi seçeneğini seçin 15.
- Tamam düğmesine tıklayın 34.
Ayrıca, sağ tıklama ile veya filtre menüsünü kullanarak da sıralama yapılabilir 4.
Özel bir listeye göre sıralama yapmak için, özel liste oluşturup Sırala iletişim kutusunda Özel Liste seçeneğini seçmek gereklidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: