Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de aynı verileri farklı sayfalarda yazdırmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çalışma Sayfalarını Gruplandırma: CTRL tuşunu kullanarak tüm çalışma sayfalarını seçip gruplandırmak, bir sayfada yapılan değişikliklerin diğer sayfaları da etkilemesini sağlar 1.
- Başlıkları Her Sayfada Yazdırma: Sayfa Düzeni sekmesinde, Sayfa Yapısı penceresinde "Üstte yinelenecek satırlar" alanına verilerin yer aldığı hücre aralığını girerek, başlıkların her sayfada görünmesini sağlamak 2.
- Power Query Kullanarak Verileri Birleştirme: Farklı sayfalardaki verileri tek bir tabloda birleştirmek için Power Query aracı kullanılabilir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: