E-SGK onay işlemi, e-bildirge kullanıcı şifresinin aktif hale gelmesi için aşağıdaki adımlarla yapılır: 1. İşyeri Tescil Başvurusu: E-SGK İşyeri Tescil Uygulaması üzerinden işyeri tescil başvurusu yapılır ve e-bildirge kullanıcı tanımı yapılır. 2. Gerekli Evrakların Yüklenmesi: Tescil başvurusunda istenen belgeler sisteme yüklenir. 3. SGK Şifre Yetkili Onayı: Tescil işlemi onaylandıktan sonra, işyerinde yetkili olarak tanımlanan kişiler e-Devlet üzerinden E-Bildirge Başvuru Yetkili Onay menüsüne giriş yapar. 4. Onay İşlemi: Her yetkili, kendi T.C. kimlik numarası ve e-Devlet şifresi ile sözleşmeyi onaylar. Onay işlemleri tamamlanmasına rağmen şifre oluşmazsa, bağlı bulunulan Sosyal Güvenlik Merkezi ile iletişime geçilmesi gerekir.