Buradasın
Elektronik mülakat başvuru formu nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Elektronik mülakat başvuru formunu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Başvuru Sistemine Giriş: İlgili kurumun resmi web sitesindeki elektronik başvuru formunu doldurma sayfasına gidin 24.
- Hesap Oluşturma: Eğer daha önce bir hesabınız yoksa, sisteme kayıt olun ve kullanıcı adı ve şifrenizi oluşturun 4.
- Bilgileri Doldurma: Başvuru formunu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun, gerekli tüm bilgi ve belgeleri ekleyin 3.
- Onay ve Çıktı Alma: Formu doldurduktan sonra kontrol edin ve "Kaydet" veya "Gönder" butonuna tıklayın 3. Ardından, formun çıktısını almak için sistemde sunulan "Çıktı Al" veya "PDF Olarak İndir" seçeneğini kullanın 3.
Bu süreçte, e-Devlet şifresi, mobil imza veya elektronik imza gibi kimlik doğrulama yöntemlerinden birini kullanmanız gerekebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: