Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EFM sistemi (Enterprise Feedback Management), kuruluşların paydaşlardan gelen geri bildirimleri toplamak, yönetmek, analiz etmek ve bu geri bildirimlere göre hareket etmek için kullandıkları bir sistem veya süreçler bütünüdür 12.
EFM sisteminin temel bileşenleri ve özellikleri:
- Çok Kanallı Toplama: E-posta anketleri, web anketleri, mobil anketler, sosyal medya izleme ve çevrimdışı yöntemler gibi çeşitli kanallardan geri bildirim toplama 12.
- Diğer Sistemlerle Entegrasyon: Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ve İnsan Kaynakları Yönetim Sistemleri (HRMS) gibi diğer kurumsal sistemlerle entegrasyon 1.
- Kapalı Döngü Geri Bildirimi: Toplanan geri bildirimlerin analiz edilmesi, harekete geçilmesi ve ardından yanıtlayana alınan eylemler hakkında bilgi verilmesi süreci 1.
- Otomatik İş Akışları: Geri bildirime dayalı olarak belirli eylemleri tetikleme 1.
- Merkezi Veri Yönetimi: Geri bildirim verilerinin tek bir yerde toplanması, farklı departmanların veya ekiplerin verilere kolayca erişmesini, analiz etmesini ve harekete geçmesini sağlama 12.
- Analiz ve Raporlama: Metin analizi, duygu analizi, trend tespiti ve daha fazlası gibi araçlarla toplanan geri bildirimlerin analiz edilmesi 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: