Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EBA'ya giriş yapamama sorununu çözmek için aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- İnternet Bağlantısını Kontrol Edin: Modeminizi yeniden başlatarak bağlantı sorunlarını gidermeyi deneyin 12.
- DNS Ayarlarını Değiştirin: Google Public DNS gibi farklı DNS sunucularını kullanmayı deneyin 12.
- Uygulamayı Yeniden Kurun: EBA uygulamasını akıllı telefonunuzdan kaldırıp yeniden yükleyin 1.
- Cihaz Güncellemelerini Yükleyin: Cihazınızın güncellemelerini kontrol edin ve yükleyin 1.
- Güvenlik Duvarını Kontrol Edin: Güvenlik duvarınızın veya antivirüs programınızın EBA'ya erişimi engellemediğinden emin olun 24.
- Saat Ayarlarını Kontrol Edin: Cihazınızın saatinin doğru olduğundan emin olun 1.
Sorun devam ederse, destek@eba.gov.tr adresine e-posta göndererek EBA destek hattından yardım alabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: