Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticaret için RSM (Referans Sistemi Modeli) olarak aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Şahıs Şirketi Kurma: E-ticaret yasal bir zorunluluk olduğundan, öncelikle şirket kurulmalıdır 14.
- Ürün Seçimi: Satılacak ürünler belirlenmeli ve bu ürünlerin pazar araştırması yapılmalıdır 24.
- Tedarikçilerle Anlaşma: Kendi üretilmeyen ürünler için tedarikçilerle anlaşılmalıdır 14.
- E-ticaret Sitesi Açma: Ürünlerin listeleneceği bir e-ticaret sitesi kurulmalıdır 13.
- Pazar Yeri Mağazası Açma: Sanal pazar yerlerinde mağaza açılarak hazır bir müşteri kitlesine ulaşma imkanı sağlanmalıdır 1.
- Kargo Anlaşmaları Yapma: Sorunsuz bir kargo deneyimi için kargo firmaları ile anlaşma yapılmalıdır 1.
- Reklam Verme: Dijital reklam ve sosyal medya reklamları ile internet üzerinden tanıtım yapılmalıdır 14.
- Satışa Başlama: Tüm hazırlıklar tamamlandıktan sonra satışlara başlanabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: