• Buradasın

    e Nabız giriş yapınca neden hata veriyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-Nabız sistemine giriş yaparken hata alınmasının birkaç nedeni olabilir:
    • İnternet bağlantısı sorunları 15. Düşük hızda veya kesintili internet bağlantıları hataya yol açabilir 5.
    • Sistemsel veya teknik problemler 15. E-Nabız platformu periyodik olarak güncellenebilir veya teknik bakım gerektirebilir, bu durumlarda sisteme erişim geçici olarak engellenebilir 5.
    • Yoğunluk 5. E-Nabız sistemi yoğun kullanıldığında yavaşlayabilir veya geçici olarak erişilemez hale gelebilir 5.
    • Kullanıcı adı ve şifre hataları 3. T.C. Kimlik numarası ve şifre bilgilerinin doğru girildiğinden emin olunmalıdır 3.
    • Güncel olmayan tarayıcı veya uygulama 3. Güncel bir tarayıcı üzerinden giriş yapılmalı ve mobil uygulama güncel değilse güncellenmeli veya yeniden yüklenmelidir 3.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, bir süre bekleyip daha sonra tekrar giriş yapmayı denemek veya resmi açıklamaları takip etmek faydalı olabilir 35.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E nabızda durum kodu neden yazar?

    E-Nabız'da durum kodu, genellikle sağlık uzmanlarının kesin bir teşhis koyamadığı, ancak belirtiler gösteren durumlar için kullanılır. E-Nabız'da yer alan bazı durum kodları ve anlamları: Z03.9: "Şüpheli hastalık veya durum için gözlem, tanımlanmamış". Ayrıca, e-Nabız sisteminde yer alan tanı kodları, Sağlık Uygulama Tebliğinde ilgili hastalıklar için öngörülen kodlardır.

    e- Nabız şifremi unuttum ne yapmalıyım?

    E-Nabız şifresini unutmak durumunda yapılması gerekenler: 1. E-Nabız sistemine web sitesinden giriş yapılır. 2. Ana sayfada yer alan "e-Nabız şifreniz ile sisteme giriş yapın" butonuna tıklanır. 3. T.C. kimlik numarası ve e-Nabız şifresi ile birlikte sisteme giriş yapıldığında sayfa açılır. 4. Giriş butonunun yan tarafında yer alan "şifremi unuttum" butonuna tıklanır. 5. Sisteme kayıtlı olan cep telefonu numarası girilerek SMS gönder butonuna tıklanır. 6. Geçici bir şifre ile sisteme giriş yapıldıktan sonra kolaylıkla şifre değiştirilebilir. Eğer cep telefonuna kod gelmiyorsa, uygulamanın cep telefonundan silinip yeniden yüklenmesi veya e-Devlet üzerinden sisteme giriş yapılması denenebilir. Ayrıca, e-Nabız İletişim Merkezi aranarak destek alınabilir.