Buradasın
E-devletten e-bildirim onayı nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden e-bildirim onayı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- e-Devlet sistemine giriş yapılır 4.
- Kurumlar bölümünden Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) seçilir 4.
- Hizmetler kısmında yer alan ‘e-SGK Şifre’ hizmetine tıklanır 4.
- Kimlik doğrulaması yapıldıktan sonra gerekli ekran belirir 4.
- Bu ekranda gerekli bilgiler doldurulduktan sonra e-Bildirge sistemine giriş için kullanılabilecek şifre görüntülenir 4.
e-Bildirge şifresi alabilmek için işyerinin işyeri tescil işleminin tamamlanmış olması gerekir 34. Ayrıca, tüzel özel işyerleri yönüyle sisteme kaydedilen tüm yöneticilerin, adi ortaklık/iş ortaklığı işyerleri yönüyle sisteme kaydedilen tüm işverenlerin/ortakların gerçek kişi olması gerekmektedir 3.
e-Bildirge aktivasyon işlemleri, işveren, yönetici veya kullanıcı tarafından “e-Sigorta Sözleşmesi”nin e-Devlet üzerinden onaylanması suretiyle otomatik olarak gerçekleştirilir 3.
Daha fazla bilgi ve destek için SGK’nın internet sitesi veya ilgili müdürlükler ziyaret edilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: