Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Devlet'te bilgilerinizin güncel olmadığını fark ettiğinizde aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- "Bilgilerimi Yenile" Butonu: E-Devlet Kapısı'ndaki "Kimlik Bilgilerim" bölümünde yer alan bilgilerinizde hata varsa, "Bilgilerimi Yenile" butonundan Nüfus Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü sistemlerindeki bilgilerinizle güncelleme yapabilirsiniz 15.
- PTT Şubeleri: Telefon numaranız güncel değilse, PTT şubelerinden yeni bir E-Devlet şifresi alabilir veya kimlik doğrulaması yaparak numaranızı güncelleyebilirsiniz 2.
- İletişim Merkezi: E-Devlet İletişim Merkezi'ni (ALO 160) arayarak resmi çözüm yollarını öğrenebilirsiniz 2.
Ayrıca, "Yardım" veya "İletişim" sekmesinden de destek alabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: