Buradasın
E-devlet üzerinden dernek üyeliği nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden dernek üyeliği yapmak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:
- e-Devlet sistemine, elektronik imza veya mobil imza ile giriş yapılır 4.
- "Dernek Üyelik Başvurusu" hizmeti bulunur ve "+Yeni Başvuru" sekmesine tıklanır 4.
- Ekrandaki açıklamalar okunup kutucuk onaylandıktan sonra devam edilir 4.
- "Derneğin kütük numarası" kısmına "10031019" yazılır ve "derneğin adı" kısmına "BÜYÜK HARFLERLE ve 'DERNEĞİ' ifadesi olmadan 'HUKUK KÜTÜPHANESİ'" yazılır 4.
- Dernek bilgileri doğru şekilde girildikten sonra "sorgula" butonuna basılır ve "kendi adıma" seçeneği ile devam edilir 4.
- Açılan pencerede gerekli bilgiler girilir, üyelik başvuru formu ve diğer belgeler yüklenir 4.
- Son olarak, imzalama yöntemi seçilip işlem tamamlanarak dernek üyeliği gerçekleştirilir 4.
Başvuru, başvuru tarihinden itibaren 30 gün içinde yönetim kurulu tarafından incelenir ve karar başvuru formunda belirtilen e-posta adresine yazılı olarak gönderilir 4.
e-Devlet üzerinden yapılan başvurular, DERBİS sistemi üzerinden ilgili derneğe iletilir 5.
E-devlet üzerinden üyelik başvurusu yapmadan önce, derneğin tüzüğü uyarınca üye olma şartlarını taşıdığınızı gösteren belgeleri hazırlamanız ve üyelik başvuru formunu doldurmanız gerekmektedir 4. Eksik bilgi ve belgelerle yapılan başvurular kabul edilmez 4.
Ayrıca, e-devlet üzerinden herhangi bir derneğe üye olup olmadığınızı sorgulayabilir ve üyelik sonlandırma işlemi de yapabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: