Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"E-devlet bilgiler eşleşmiyor" ifadesi, genellikle kimlik bilgileri veya doğrulama bilgilerinin sistemde kayıtlı olan verilerle uyuşmaması anlamına gelir 12.
Bu durumun birkaç nedeni olabilir:
- Şifre hatası: Kayıtlı şifreyle giriş yapılmaya çalışıldığında şifre hatası alınabilir 1.
- Kişisel bilgilerdeki hata: e-Devlet Kapısı’ndaki kimlik bilgilerinde hata varsa, "Bilgilerimi Yenile" butonu ile güncelleme yapılabilir 3. Eğer bu yöntemle de sorun çözülmezse, T.C. İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü ile iletişime geçilmesi önerilir 3.
- İki aşamalı doğrulama sorunu: NFC özellikli bir telefon ve çipli kimlik kartı ile iki aşamalı doğrulama yapılırken, bilgilerin uyuşmaması hatası alınabilir 4.
Bu tür durumlarda, e-Devlet'in "Hızlı Çözüm Merkezi" veya çağrı merkezi üzerinden destek alınabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: