Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-destek, müşteri hizmetleri ve müşteri destek faaliyetlerinin dijital sistemler üzerinden gerçekleştirilmesini ifade eder 3.
E-desteğin bazı faydaları:
- Maliyet düşürme: E-destek hizmetleri, özellikle telefon desteği ile karşılaştırıldığında maliyetleri azaltabilir 3.
- Erişilebilirlik: İnternet bağlantısı olan her yerden erişilebilir 3.
E-destek, e-ticaret girişimcileri için de çeşitli devlet destekleri kapsamında yer alabilir. Örneğin, Ticaret Bakanlığı'nın e-ihracat destekleri arasında "çevrimiçi mağaza ve hedef ülke e-ticaret paydaşlarından alınan hizmetler desteği" bulunmaktadır 2. Bu destek, dijital pazaryerlerinde mağaza açma ve e-ticaret paydaşlarından alınacak hizmetler giderlerini kapsar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: