Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-ÇED (Çevrimiçi ÇED Süreci Yönetimi Sistemi) aktarımının nasıl yapılacağına dair bazı bilgiler:
- Proje İlerleme Raporlarının Sunulması: Proje sahipleri, belirlenen periyotlarda Proje İlerleme Raporlarını, ekinde yeterlik belgesine sahip kurum/kuruluş ile yapılan sözleşme ile birlikte, e-ÇED sistemine sunmalıdır 1. Raporlar, inceleme yapan personel ve proje sahibi tarafından imzalanarak, şirket kaşeleri ile birlikte Bakanlığa iletilmelidir 1.
- Sisteme Giriş: e-ÇED sistemine, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş kuruluşlar, kullanıcı adı ve şifreleriyle ve e-imza kullanarak giriş yapabilirler 24.
- Veri Aktarımı: ÇED kararlarına ait dosyalar, sayısal ortama aktarılarak PDF formatında merkezi veri tabanına aktarılabilir 2. Ayrıca, kağıt ortamındaki belgeler taranarak PDF formatına dönüştürülüp sisteme dahil edilebilir 2.
Daha fazla bilgi için eced.csb.gov.tr adresi ziyaret edilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: