Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DSP (Demand Side Platform), reklamverenlerin dijital mecralardaki reklam envanterini gerçek zamanlı açık artırma (RTB) modeliyle otomatik olarak satın almasını sağlayan yazılım platformudur 13.
DSP reklamcılığın bazı özellikleri:
- Çok kanallı medya satın alma 1. Web, mobil uygulama, video ve display gibi çeşitli platformlarda reklam verme imkanı tanır 1.
- Hedefleme ve optimizasyon 13. Demografi, ilgi alanı, lokasyon ve cihazın türüne göre hedefleme yaparak reklamların doğru kitleye ulaşmasını sağlar 13.
- Maliyet optimizasyonu 1. Gerçek zamanlı tekliflerle bütçenin verimli kullanılmasını sağlar 1.
- Zaman tasarrufu 1. Manuel teklif verme ve rapor toplama gibi süreçleri ortadan kaldırır 1.
DSP, reklamverenlerin kampanyalarını daha etkili bir şekilde izlemelerine ve yönetmelerine olanak tanır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: