Display reklamlar, internet üzerinde web siteleri, mobil uygulamalar ve sosyal medya platformlarında görsel ve etkileşimli içerikler kullanarak çeşitli amaçlar doğrultusunda kullanılır 12.
Başlıca işlevleri:
- Marka bilinirliği: Markanın daha fazla kişi tarafından tanınmasını sağlar 13.
- Trafik çekme: Web sitesine daha fazla kullanıcı çeker 12.
- Satış yapma: Ürün ve hizmetlerin tanıtımını yaparak satışları artırır 12.
- Yeniden pazarlama: Daha önce siteyi ziyaret etmiş ancak alışveriş yapmamış kullanıcılara özel teklifler sunarak dönüşüm oranlarını yükseltir 23.
- İletişim kurma: Hedef kitle ile iletişim kurarak kişiselleştirilmiş kampanyalar sunar 1.
Display reklamlar, geleneksel reklamlara göre daha düşük maliyetlerle yüksek dönüşüm oranları elde etmeyi sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: