Buradasın
Dijital pazarlamada hangi yazar okunmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlamada okunması önerilen bazı yazarlar ve kitapları şunlardır:
- Gary Vaynerchuk - "Rakibini Yere Ser" 14. Bu kitap, sosyal medya stratejilerine odaklanır ve dijital pazarlamada hikayelerin önemini vurgular.
- Guy Kawasaki - "Sosyal Medya Sanatı" 12. Kawasaki ve Peg Fitzpatrick, sosyal medyada sağlam bir strateji geliştirmek ve dijital varlıkları büyütmek için pratik bir kullanım kılavuzu sunar 1.
- Fatoş Karahasan - "Taşlar Yerinden Oynarken: Dijital Pazarlamanın Kuralları" 14. Bu kitap, dijital pazarlama iletişiminin kurallarını ve dijital dönüşümün önemini anlatır 1.
- Philip Kotler - "Pazarlama 4.0" ve "A'dan Z'ye Pazarlama" 24. Kotler'in kitapları, pazarlamanın temel taşlarını ve dijital çağda pazarlamanın evrimini ele alır 2.
- Simon Sinek - "Start with Why" 3. Bu eser, başarılı markaların ve liderlerin "neden" sorusuna odaklanarak nasıl farklılaştığını açıklar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: