Buradasın
Dijital pazarlama görsel tasarımı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlama görsel tasarımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedef kitleyi belirlemek 4. Tasarımlar, hitap edilen müşteri veya takipçi kitlesine uygun olmalıdır 4.
- Platformu seçmek 4. Sosyal medya platformuna veya kanala özgü tasarımlar yapılmalıdır 4.
- Renkleri seçmek 34. Renklerin, profilin tema rengiyle uyumlu ve ilgi çekici olmasına dikkat edilmelidir 34.
- Yazı tipini belirlemek 34. Daha profesyonel bir görünüm için belirli bir yazı tipi veya font kullanılmalıdır 34.
- Görselleri seçmek 4. Görsellerin net, yüksek kaliteli ve özgün olmasına dikkat edilmelidir 4.
- Metinleri düzenlemek 4. Görsellerde metin bulunuyorsa, yazının net bir şekilde okunuyor olmasına dikkat edilmelidir 4.
- Boyutları ayarlamak 4. Yer alınan sosyal medya platformundaki en ideal görsel boyutu tercih edilerek buna uygun paylaşımlar yapılmalıdır 4.
Ayrıca, yapay zeka kullanılarak da özgün görseller oluşturulabilir 2. Bunun için detaylı ve net bir prompt (metin tabanlı komut) hazırlanmalıdır 2.
Görsel tasarım için Photoshop, InDesign, Illustrator, Adobe Color CC gibi araçlar kullanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: