Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Conversion API (Dönüşüm API'si), pazarlamacıların kullanıcı ve müşteri etkileşimlerini daha etkili bir şekilde takip etmelerini ve kampanyalarını optimize etmelerini sağlar 12.
Başlıca faydaları şunlardır:
- Veri Doğruluğu: Müşteri etkileşimlerinin daha güvenilir bir şekilde takip edilmesini sağlar, ad blocker'lar ve çerez kısıtlamaları gibi engellerden etkilenmez 14.
- Gizlilik Uyumu: Pazarlamacılar, verileri kendi sunucularında kontrol ederek gizlilik düzenlemelerine daha kolay uyum sağlar 14.
- Tam Funnel İçgörüleri: Çevrimiçi ve çevrimdışı kanallardaki müşteri davranışlarını izleyerek daha kapsamlı bir anlayış sunar 1.
- Gelişmiş Reklam Hedefleme: Reklamların, satın alma olasılığı daha yüksek olan kişilere gösterilmesini sağlar 4.
- Kampanya Atfedilmesi: Hangi reklamların dönüşümlere yol açtığını belirleyerek daha iyi performans ölçümü ve optimizasyon imkanı sunar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: