Buradasın
CK Boğaziçi elektrik şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CK Boğaziçi Elektrik'e şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 444 6 255 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz 15.
- Online İletişim: CK Boğaziçi'nin resmi web sitesi veya müşteri portalı üzerinden online şikayet formu doldurabilirsiniz 2.
- Yazılı Şikayet: Dilekçe veya mektup şeklinde şikayetinizi belirtip şirketin merkezine posta yoluyla gönderebilirsiniz 2.
- Tüketici Hakem Heyeti: Eğer sorun çözülmezse, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak resmi bir şikayette bulunabilirsiniz 2.
- Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK): CK Boğaziçi Elektrik ile ilgili şikayetinizi EPDK'ya da iletebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: