Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Cap reklam, reklamın bir kullanıcıya belirli bir zaman diliminde kaç kez gösterilebileceğini sınırlamak için kullanılır 235. Bu, reklam yorgunluğunu önlemek, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve reklam kampanyasının etkinliğini artırmak için önemlidir 25.
Cap reklamın bazı faydaları:
- Reklam yorgunluğunu önler 5. Kullanıcıların aynı reklamı tekrar tekrar görmelerini engelleyerek, markanın olumsuz bir şekilde algılanmasını azaltır 5.
- Kullanıcı deneyimini iyileştirir 5. Reklamların aşırı tekrarlanmasını engelleyerek, kullanıcıların reklamlarla daha olumlu bir etkileşim kurmasını sağlar 5.
- Kampanya etkinliğini artırır 5. Reklamların yeni ve taze olduğu dönemlerde daha etkili olmasını sağlar, bu da tıklama ve dönüşüm oranlarını artırabilir 5.
- Bütçeyi optimize eder 5. Reklamın daha geniş bir kitleye ulaşmasını sağlar, böylece reklamın küçük bir kitleye aşırı gösterilmesini önler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: