Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canias yazılımı, kurumsal kaynak planlama (ERP) olarak da bilinir ve aşağıdaki işlevleri yerine getirir:
- İş Süreçlerinin Yönetimi: Satış, satın alma, üretim planlama, imalat ve sevkiyat gibi günlük iş faaliyetlerini yönetir 12.
- Veri Entegrasyonu: Departmanlar arası veri akışını ve veri bütünlüğünü sağlar 12.
- Maliyet Kontrolü: Şirketin maliyet işlemlerini kontrol altında tutar 1.
- Zaman ve Yer Bağımsızlığı: İnternet üzerinden çalışarak zaman ve yerden bağımsız iş yapma imkanı sunar 12.
- Özelleştirme: Şirketin özgün ihtiyaçlarına göre uygulama ve rapor üretimi sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: