Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı ortam başvurusu, e-fatura veya e-defter gibi elektronik belge uygulamalarına geçiş için Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) yapılan başvurudur 135.
Bu başvuru, genellikle aşağıdaki adımları içerir:
- Başvuru formunun doldurulması 35. Formda, mükellef bilgileri, şirket sorumlusu bilgileri, yararlanma yöntemi (portal, entegrasyon gibi) gibi detaylar yer alır 35.
- Mali mühür veya e-imza ile imzalama 35. Başvuru formunun mali mühür veya e-imza ile imzalanması gereklidir 35.
- Başvurunun sorgulanması 3. Başvurunun başarıyla tamamlanıp tamamlanmadığını, GİB'in ilgili sayfasından sorgulamak mümkündür 3.
Canlı ortam başvurusu, sadece online olarak yapılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: