Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı yönlendirmenin iptal olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Kodların yanlış tuşlanması 4. Yönlendirme iptalini gerçekleştirmek için doğru kodları kullanmak gereklidir 4. Genel iptal kodu genellikle ##21# şeklindedir, ancak yönlendirme türüne göre farklı kodlar da kullanılabilir 4.
- Operatör desteği ihtiyacı 4. Yönlendirme iptali sırasında bir sorunla karşılaşılırsa, operatörün müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek gerekebilir 4.
Türk Telekom, Turkcell ve Vodafone için yönlendirme iptali şu şekillerde yapılabilir:
- Türk Telekom 13. Türk Telekom uygulamasında “İşlemler” > “Ayarlar” > “Çağrı Ayarları” > “Numaraya Yönlendirme” menüsünden yönlendirme iptal edilebilir 1. Ayrıca, “Ayarlar” bölümüne girip “Arama Yönlendirme” menüsünü kapalı hale getirmek veya 444 1 444’ü arayarak mobil seçeneğini seçmek de yönlendirmeyi iptal eder 1. SMS ile "UY IPTAL" yazıp 9244'e göndermek de aynı sonucu verir 1.
- Turkcell 3. Turkcell’de arama yönlendirme iptali için ##002## arama tuşuna basmak, ardından yönlendirme tipi kodunu (61, 62, 67) ve ardından # tuşlamak gerekir 3. Ayrıca, Turkcell uygulaması üzerinden "Ayarlarım" > "Çağrı Ayarlarım" bölümünden yönlendirme iptal edilebilir 3.
- Vodafone 3. Vodafone’da tüm aramalar için yönlendirme iptal kodu ##21#’dir 3. Ulaşılamadığınız durumlar için arama yönlendirme iptal etme kodu ##62#, cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme iptal etme kodu ise ##61#’dir 3. Yanımda İnternet Telefon Yönlendirme sayfasından da çağrı yönlendirmeler iptal edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: