Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BT yardım masası, bilgi teknolojileri (BT) departmanlarına bağlı olarak çalışarak, kurum içi veya dışı kullanıcılara çeşitli konularda teknik destek sağlar 5.
Başlıca görevleri şunlardır:
- Donanım ve yazılım kurulumları: Bilgisayar ve çevre birimlerinin kurulumlarını gerçekleştirmek, yeni donanım ve yazılımları kullanıcı sistemine entegre etmek 2.
- Teknik destek hizmetleri: Masaüstü yazılım ve donanım sorunlarının çözümünde kullanıcı desteği sağlamak 23.
- Taleplerin yönetimi ve takibi: Kullanıcılardan gelen talepleri kayıt altına almak, sorunları ilgili birimlere yönlendirmek ve çözüm sürecini takip etmek 2.
- Uzaktan destek hizmetleri: Son kullanıcılara uzaktan erişim ile etkin teknik destek sağlamak 2.
- Sistem yönetimi: Bilgisayar ağlarını izlemek, performans sorunlarını gidermek ve güvenlik tehditlerine yanıt vermek 1.
- Eğitim ve rehberlik: Son kullanıcılara, yeni uygulama veya ekipmanın nasıl kullanılacağı konusunda eğitim vermek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: