Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Başlıca görevleri:
- Kullanıcı desteği 4. Bilgisayar sorunları, yazılım yüklemeleri, e-posta erişimi, yazıcı sorunları ve ağ bağlantıları gibi günlük teknolojik ihtiyaçları karşılar 4.
- Teknik sorun giderme 4. Kullanıcıların bilgisayar, ağ, yazılım veya diğer BT sistemleriyle ilgili sorunlarını çözer 4.
- Sorun kaydı ve takibi 4. Ticket (bilet) sistemleriyle sorunları kaydeder ve takibini yapar 4.
- Proaktif destek ve bakım 4. Sistemlerin bakımını yapar ve olası sorunlar ortaya çıkmadan önce önlemler alır 4.
- Kullanıcı eğitimi 4. Kullanıcıların teknolojiyi daha verimli kullanmalarını sağlamak için eğitim ve rehberlik sunar 4.
- Raporlama ve analiz 4. Gelen taleplerin analizi ve raporlamasıyla performansı ölçer 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: