Buradasın
Bilkom yetkili servis garantisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bilkom yetkili servis garantisi, Bilkom'un servis ve hizmet platformu olan nex360 kapsamında sunulan ek garanti, bakım ve kurulum hizmetlerini içerir 345.
nex360 hizmetleri:
- nexGüvence: TCL TV, TCL Klima ve PlayStation cihazları için üretici garantisi sona erdikten sonra +1, +2 veya +3 yıl ek garanti sağlanır 345. Segway scooterlar için de ek garanti hizmeti sunulur 35.
- nexBakım: TCL Klima, PlayStation ve Segway cihazları, yetkili servisler tarafından bakıma alınarak performans ve ömürleri uzatılır 345.
- nexKurulum: Akıllı ev paketlerinde yer alan cihazlar, uzman ekipler tarafından kurulur 345.
Bilkom İletişim Merkezi, hafta içi her gün 09.00-18.00 saatleri arasında hizmet vermektedir 1. İletişim bilgileri: 0 216 909 25 56, destek@bilkom.com.tr 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: