Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Asana, ekiplerin işlerini organize etmelerine, takip etmelerine ve yönetmelerine yardımcı olan bir iş yönetimi platformudur 25.
Asana'nın bazı işlevleri:
- Proje yönetimi: Projeleri listeler, panolar, takvimler veya zaman çizelgeleri gibi farklı görünümlerde yönetme 5.
- Görev yönetimi: Belirli ekip üyelerine görev atama, son tarihler belirleme ve öncelikler ekleme 5.
- Ekip işbirliği: Görev yorumları yapma, dosya paylaşımı, bildirimler ve güncellemeler ile herkesin aynı sayfada kalmasını sağlama 5.
- Otomasyon: Kurallar ve tetikleyicilere dayalı otomatik işlemler gerçekleştirme 5.
- Entegrasyonlar: Slack, Microsoft Teams, Google Drive gibi 200'den fazla uygulama ile bağlantı kurma 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: