Buradasın
Arduino LiquidCrystal kütüphanesi nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Arduino LiquidCrystal kütüphanesini kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kütüphaneyi dahil etmek:
#include <LiquidCrystal.h>
komutunu kullanarak kütüphaneyi programa dahil etmek 14. - LCD bağlantı pinlerini ayarlamak:
LiquidCrystal(RS, E, D4, D5, D6, D7)
fonksiyonu ile LCD'nin Arduino'ya bağlanan pinlerini tanımlamak 14. Burada RS, E, D4, D5, D6 ve D7 LCD'nin pinleridir 4. - LCD boyutlarını ayarlamak:
lcd.begin(sütun sayısı, satır sayısı)
fonksiyonu ile LCD'nin boyutlarını (sütun ve satır sayısı) belirtmek 14. Örneğin, 16x2 LCD içinlcd.begin(16, 2)
14. - Veri yazdırmak:
lcd.print("metin")
fonksiyonu ile LCD'ye metin yazdırmak 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: