Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ArcGIS'te hata analizi, yazılımda tespit edilen hataların (bug'ların) detaylı bir şekilde incelenerek, gerekli düzeltmelerin yapılması sürecidir 1.
Bu süreçte izlenen adımlar şunlardır:
- Hata Bildirimi: ArcGIS ürününde bir hata tespit edildiğinde, Esri Teknik Destek ekibine yeni bir destek talebi oluşturulur 13.
- Değerlendirme: Teknik ekip, hatayı değerlendirir ve bir yazılım sorunu olup olmadığını belirler 1.
- Bug Kaydı: Hata doğrulanırsa, resmi bir bug kaydı oluşturulur ve My Esri hesabına tanımlanır 1.
- Geliştiricilere İletim: Kayıt, Esri geliştirici ekibine iletilir ve hatanın önceliği belirlenir 1.
- Güncelleme: Geliştiriciler, sonraki yazılım güncellemelerinde hatayı düzeltmek için gerekli çalışmaları başlatır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: