• Buradasın

    Arcadyan çağrı merkezi kimin?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Arcadyan çağrı merkezinin kime ait olduğu hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Arcadyan şirketinin genel merkezi ve Ar-Ge merkezleri hakkında bilgi mevcuttur.
    Arcadyan, 2003 yılında kurulan ve merkezi Hsinchu, Tayvan'da bulunan bir telekomünikasyon şirketidir 13. Şirketin ayrıca Tayvan ve Çin'de Ar-Ge merkezleri ve teknik destek merkezleri bulunmaktadır 4.
    Arcadyan'ın ürün portföyü, DSL CPE yönlendiricileri, kablosuz LAN yönlendiricileri, FTTx (optik alıcı-vericiler, GPON) ve set-top box'ları içermektedir 34.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Çağrı merkezleri ne iş yapar?

    Çağrı merkezleri, kurum ve kuruluşlar ile müşteriler arasında iletişimi sağlayan merkezlerdir. Başlıca işlevleri: Müşteri hizmetleri: Müşteri taleplerini, şikayetlerini ve önerilerini dinlemek, işlemek ve geri bildirim sağlamak. Satış ve pazarlama: Müşterilere yönelik aramalar yaparak satış ve pazarlama faaliyetleri yürütmek. Bilgi desteği: Müşterilere ürün ve hizmetlerle ilgili bilgi vermek. Koordinasyon: Gelen müşterilerin çağrı merkezi çalışanına aktarılması ve arama geldiğinde farklı çalışanların bu aramalara cevap vermesi gibi süreçleri yönetmek. Çağrı merkezleri, telefon, e-posta, SMS ve anlık ileti gibi çeşitli iletişim kanallarını kullanır.