Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apple Search Ads (Arama Reklamları), kullanıcıların App Store’da arama yaptıkları anahtar kelimelere dayalı olarak çalışır ve uygulama geliştiricilere, arama yapan kullanıcılara doğrudan ulaşma imkânı sunar 2.
Apple Search Ads kampanya süreci temel olarak şu adımlardan oluşur 2:
- Kampanya türünü seçme 2. Basic veya Advanced kampanya türlerinden biri seçilir 2.
- Anahtar kelime hedefleme 2. Uygulamanın ilgili aramalarda öne çıkması için anahtar kelimeler seçilir 2.
- Bütçe ve teklif belirleme 2. Günlük veya toplam bütçe belirlenir ve anahtar kelimeler için tıklama başına ödeme yapılacak tutar ayarlanır 2.
- Reklam metni ve görseller 2. Reklam için uygulama sayfasındaki içerikler kullanılır 2.
- Performans takibi 2. Kampanyaların performansı izlenir, anahtar kelimeler ve bütçeler üzerinde değişiklikler yapılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: