• Buradasın

    Apple Search Ads reklam nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Apple Search Ads ile reklam yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. Kampanya Türünü Seçme 13. Apple Search Ads, Basic ve Advanced olmak üzere iki kampanya türü sunar 13.
    2. Anahtar Kelime Hedefleme 13. Uygulamanızla ilgili anahtar kelimeler seçilerek hedef kitlenin bulunması sağlanır 13.
    3. Bütçe ve Teklif Belirleme 13. Günlük veya toplam bütçe belirlenir ve anahtar kelimeler için tıklama başına ödenecek miktar ayarlanır 13.
    4. Reklam Metni ve Görseller 1. Reklam metni ve görseller, App Store’daki mevcut uygulama sayfasındaki içeriklerden oluşturulur 1.
    5. Performans Takibi 1. Kampanyaların performansı izlenerek anahtar kelimeler ve bütçeler üzerinde değişiklikler yapılır 1.
    Reklam yapabilmek için aşağıdaki koşulların sağlanması gerekir:
    • Apple Ads hesabının olması 2;
    • App Store Connect hesabına bağlı bir Apple hesabının olması 2;
    • App Store’da canlı bir uygulamanın olması 2;
    • Reklamın yapılacağı ülkeleri ve bölgeleri belirlemek (Brezilya gibi bazı ülkelerde uygulamanın metadata ve ekran görüntülerinin ülkenin veya bölgenin varsayılan diline çevrilmesi gerekir) 2;
    • Harcanabilecek miktarın bilinmesi 2;
    • Geçerli bir ödeme yönteminin eklenmesi 2.
    Daha fazla bilgi ve destek için Marker Groupe veya 212 Medya gibi uzman reklam ajanslarıyla iletişime geçilebilir 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Apple Search Ads nasıl kurulur?

    Apple Search Ads kurmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Hesap Oluşturma: Apple Ads web sitesine gidilip "Get Started" (Başlat) butonuna tıklayarak hesap oluşturulur. 2. Dil ve Format Seçimi: Dil ve tarih/saat formatı tercihi yapılır. 3. Hesap Ayarları: Aşağıdaki bilgiler doldurulur: Hesap adı; Ülke veya bölge; Ödeme yapılacak para birimi; Zaman dilimi; Yasal varlık adı; Temsilci olup olmadığı; Birincil iletişim bilgisi (daha sonra başka bir kullanıcı eklenebilir); E-posta bildirim tercihleri. 4. Hizmet Şartları Kabulü: Apple Advertising Services Hizmet Şartları kabul edilir. 5. Ticari Bilgilerin Girilmesi: "Business Details" (Ticari Bilgiler) sayfasında vergi bilgileri girilir. 6. Ödeme Yönteminin Ayarlanması: Ödeme yöntemi ayarlanır. Hesap kurulumu sırasında zaman dilimi ve para birimi seçildikten sonra bunlar değiştirilemez; faturalama UTC zaman dilimine göre yapılır. Kampanya Oluşturma: 1. Kampanya Türünün Seçilmesi: Basic veya Advanced kampanya türlerinden biri seçilir. 2. Anahtar Kelime Hedefleme: Uygulamaya uygun anahtar kelimeler seçilir. 3. Bütçe ve Teklif Belirleme: Günlük veya toplam bütçe belirlenir ve anahtar kelimeler için tıklama başına ödeme miktarı ayarlanır. 4. Reklam Metni ve Görseller: Uygulama sayfasındaki içerikler kullanılır. 5. Performans Takibi: Kampanyaların performansı izlenerek anahtar kelimeler ve bütçeler üzerinde değişiklikler yapılır.

    Apple arama reklamları nasıl çalışır?

    Apple Search Ads (Arama Reklamları), kullanıcıların App Store’da arama yaptıkları anahtar kelimelere dayalı olarak çalışır ve uygulama geliştiricilere, arama yapan kullanıcılara doğrudan ulaşma imkânı sunar. Apple Search Ads kampanya süreci temel olarak şu adımlardan oluşur: 1. Kampanya türünü seçme. 2. Anahtar kelime hedefleme. 3. Bütçe ve teklif belirleme. 4. Reklam metni ve görseller. 5. Performans takibi. Apple Search Ads, doğru hedef kitleye ulaşmayı ve uygulama indirme oranlarını artırmayı kolaylaştırır.

    App Store reklam verme nasıl yapılır?

    App Store'da reklam vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Apple Ads hesabı oluşturma. 2. Ödeme yöntemi ekleme. 3. Kampanya oluşturma. 4. Uygulama seçimi. 5. Reklamın gösterileceği yerin seçimi. 6. Ülke ve bölge seçimi. 7. Bütçe ve zamanlama ayarları. 8. Reklam oluşturma. Ayrıca, App Store'da iki farklı kampanya türü bulunmaktadır: Basic kampanyalar. Advanced kampanyalar.

    Apple reklam örnekleri nelerdir?

    Apple'ın bazı reklam örnekleri: She Said Yes!. 911, acil durumunuz nedir?. Whodunnit: Hırsız Kim?. Romeo ve Juliet. 1984. Apple'ın reklamlarına YouTube'da "Apple'ın en iyi 10 reklam filmi" başlıklı videodan da ulaşılabilir.

    Apple arama reklamları sertifikası ne işe yarar?

    Apple arama reklamları sertifikasının ne işe yaradığı hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Apple Search Ads'in (Apple Arama Reklamları) mobil uygulama geliştiricilerine sağladığı bazı avantajlar şunlardır: Görünürlük artışı. Hedefli hassasiyet. Maliyet kontrolü. Performans takibi.