Animasyonda yürüme döngüsü, bir karakterin yürüyüş hareketini oluşturmak için kullanılan bir dizi ardışık çizimdir 12. Bu çizimler bir araya getirildiğinde, karakter yürüyor gibi görünür 1.
Yürüyme döngüsü genellikle dört ana aşamadan oluşur:
- İleri temas noktası: Karakterin öndeki ayağının yere değdiği an 12.
- İlk geçiş pozu: Bir bacağın diğerinin önüne geçtiği an, öndeki ayak yerdeyken arkadaki ayak ileriye doğru kalkar 12.
- Arka temas noktası: Arkadaki bacak yere sağlam bir şekilde basarken, öndeki bacak vücudun arkasına doğru yerden yukarı kaldırılır 12.
- İkinci geçiş pozu: Başlangıçta önde olan ayak tekrar öne doğru hareket ederken, başlangıçta arkada olan ayak arkaya geri döner 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: