Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Animasyonda hareket vermek için fiziksel simülasyonlar kullanılır 1. Bu simülasyonlar, doğadaki fizik kurallarını taklit ederek nesnelere doğal hareketler kazandırır 1.
Animasyonda hareket verme adımları:
- Fikir ve Hikaye Tasarımı: Animasyonun temel fikri ve hikayesi belirlenir 2.
- Storyboard Oluşturma: Animasyonun her karesinde ne olacağının çizimler ve notlarla açıklandığı bir storyboard hazırlanır 23.
- Karakter ve Arka Plan Tasarımı: 2D animasyonlarda karakterler basit çizimlerken, 3D animasyonlarda karakter modelleme ve arka plan tasarımı daha karmaşık olabilir 2.
- Hareketleri Planlama (Animatics): Karakterlerin nasıl hareket edeceği ve sahneler arası geçişler test edilir 2.
- Animasyonun Yapılması: 2D animasyonda çizimler katmanlara ayrılır ve her karede karakterlerin hareketleri çizilir 2. 3D animasyonda ise karakterlerin kemik sistemi eklenerek hareketleri doğal hale getirilir 2.
- Ses ve Müzik Ekleme: Animasyon tamamlandıktan sonra uygun ses efektleri ve müzikler eklenir 23.
- Düzenleme ve İhracat: Son düzenlemeler yapılır ve animasyon dışa aktarılır 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: