• Buradasın

    Akınsoft bilgi bankası nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Akınsoft Bilgi Bankası'nı kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Bilgibankasi.akinsoft.net adresine gidilir 1.
    2. Ana sayfada yer alan arama bölümüne ilgilenilen konu başlığı yazılır 1.
    3. Çıkan sonuçlar arasından gerekli makale seçilir 1.
    Akınsoft Bilgi Bankası, AKINSOFT programlarından en iyi şekilde yararlanmak için güncel makalelerin yer aldığı bir platformdur 2. Bu platformda fatura dizaynı, devir işlemleri, entegrasyonlar ve mobil uygulamaların çalışma prensipleri gibi teknik konulara dair bilgiler bulunmaktadır 4.

    Konuyla ilgili materyaller

    Akınsoft müşteri girişi nasıl yapılır?

    Akınsoft müşteri paneline giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. musteri.akinsoft.net adresine gidilir. 2. "Şifremi unuttum/yeni şifre al" butonuna tıklanır. 3. Sisteme kayıtlı olan lisans numarası, cep telefonu veya mail bilgilerinden biri yazılır ve "gönder" butonuna basılır. 4. Sms veya mail ile gelen geçici doğrulama şifresi yazılır. 5. Yeni şifre belirlenir ve müşteri panelinde oturum açılır veya program yeni güvenlik kodu ile lisanslanır. Birden fazla lisans numarası varsa, şifre sıfırlama işlemi için lisans numarası yazılmalıdır.

    Akınsoft programı nasıl aktif edilir?

    Akınsoft programının nasıl aktif edileceği ile ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, Akınsoft lisans aktivasyonuyla ilgili şu bilgiler değerlendirilebilir: Program satın alındıktan sonra, mail adresine gönderilen lisans numarası ve güvenlik kodu ile müşteri girişi yapılır. Lisans belgesi, müşteri giriş panelinden "Lisans Belgesi Yazdır" bölümünden çıktı olarak alınabilir. Faturası veya lisans belgesi olmayan kullanıcının programı lisanslı değildir. Ayrıca, Akınsoft program kurulumları ve aktivasyonuyla ilgili destek almak için 0 (212) 266 1 636 numaralı telefon aranabilir.

    Akınsoft müşteri ekranı nasıl açılır?

    Akınsoft müşteri ekranını açmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Müşteri girişi sayfasına erişim: musteri.akinsoft.net/tr/login?returnUrl=/ adresine gidilir. 2. Bilgilerin girilmesi: Sisteme kayıtlı lisans numarası, cep telefonu veya e-posta adreslerinden biri ve şifre yazılır. 3. Şifre sıfırlama: Eğer şifre unutulmuşsa, "Şifremi unuttum/Yeni şifre al" seçeneği ile yeni bir şifre oluşturulabilir. Akınsoft müşteri paneli, web tarayıcıları üzerinden erişilebildiği gibi Google Play ve App Store’da bulunan mobil uygulamalar üzerinden de erişilebilir.

    Akınsoft'ta müşteri takibi nasıl yapılır?

    Akınsoft'ta müşteri takibi için Wolvox CRM programı kullanılabilir. Bu programla müşteri takibi şu şekilde yapılabilir: Müşterilerin tüm işlemlerinin kontrolü: Tek bir ekran üzerinden müşterilerle ilgili tüm işlemler kontrol edilebilir ve çeşitli raporlar/analizler alınabilir. Aktivite takibi: Müşterilere düzenlenen aktivite kayıtları kaydedilir ve ajanda panelinde listelenerek takip edilebilir. Kampanya yönetimi: Kampanya tanımları yapılarak kampanya planlamaları ve sonuçları takip edilebilir. Proje ve satış takibi: Proje ve satış tanımları yapılarak tahmini ve reel satış tutarları karşılaştırılabilir ve kampanya ile ilişkilendirilebilir. Müşteri destek kayıtları: Müşterilere verilen destekler takip edilir ve gerektiğinde raporlanabilir. Akınsoft müşteri paneline lisans numarası, telefon veya e-posta adresi ile şifre girilerek erişilebilir.

    Akınsoft Wolvox bilgi bankası nerede?

    Akınsoft Wolvox bilgi bankası, akinsoft.com.tr adresindeki "Bilgi Bankası" bölümünde bulunmaktadır. Ayrıca, AKINSOFT İstanbul Bölge Müdürlüğü'nün iletişim bilgileri şu şekildedir: Telefon: +90 212 266 1 636. E-posta: info@akinsoftwolvox.com. Adres: Esentepe Cad. Kuşçular Sok. Tezer Apt. No: 5/4 Mecidiyeköy Şişli – İSTANBUL.

    Akınsoft genel muhasebe ne işe yarar?

    Akınsoft Genel Muhasebe, bilanço esasına göre defter tutması zorunlu olan işletmeler için hesap planı, fiş işlemleri, tanımlamalar, dönem sonu işlemleri, defterler, mizan/raporlar, mali tablolar ve bütçe gibi modüller sunarak muhasebe takibi sağlar. Başlıca işlevleri: Fiş işlemleri: Açılış, tahsil, tediye, mahsup ve kapanış fişleri oluşturma. Bütçe planlaması: Gelir ve gider bütçeleri oluşturma, gerçekleşen bütçeyle karşılaştırma. Mali tablolar: Ayrıntılı ve özet gelir tablosu, bilanço hazırlama. Döviz işlemleri: Dövizli muhasebe ile döviz hareketlerini raporlama. Entegrasyon: WOLVOX ERP, Beyanname, Demirbaş ve İnsan Kaynakları programlarıyla veri entegrasyonu. Beyanname hazırlama: Muhasebe hareketlerini raporlayarak beyannameleri otomatik hesaplama. Demirbaş takibi: Demirbaşları kayıt altına alıp amortisman hesaplama. E-defter bildirimi: E-defter bildirimlerini tek tuşla yapma.

    Akınsoft müşteri cari borç girişi nasıl yapılır?

    Akınsoft müşteri cari borç girişi, Cari Hareket Girişi veya Toplu Cari Hareket Girişi üzerinden yapılabilir. Cari Hareket Girişi: 1. Cari hareket girişi alanına girildiğinde, cari kart bulma penceresi gelir. 2. Cari kartı seçildikten sonra, özel kod, işlem tutarı, işlem türü, vade tarihi ve tutar türü (borç veya alacak) girilir. 3. İşlem dövizle yapılıyorsa, "Döviz İşlemi" seçeneği işaretlenir. 4. Nakit işlemler için kasa seçimi yapılır. 5. İşlem kaydedilir. Toplu Cari Hareket Girişi: 1. "Cari Bul" butonuna basılır. 2. Borç/alacak seçimi yapılarak tutar girilir. 3. "Hareketleri İşle" butonuna basılır. Cari borç yaşlandırma işlemi için, satış sonrası Excel dosyası üzerinden de işlem yapılabilir.