Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe sözleşme imzalamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Adobe Acrobat veya Adobe Acrobat Reader programı açılır 1.
- İmza eklemek için "İmza Ekle" seçeneği seçilir 1.
- İletişim kutusunda imza girilir, çizilir veya görüntüsü eklenir ve "Bitti" butonuna basılır 1.
- Paraf eklemek için "Paraf Ekle" seçeneği seçilir 1.
- İletişim kutusunda paraf girilir, çizilir veya görüntüsü eklenir ve "Bitti" butonuna basılır 1.
- İmza ve paraf seçildikten sonra form alanları otomatik olarak algılanır 1.
- Alanı yeniden boyutlandırmak veya silmek için alan araç çubuğundaki seçenekler kullanılır 1.
Ayrıca, e-posta yoluyla alınan bir sözleşme bağlantısı seçilerek de sözleşme imzalanabilir 12. Bunun için sözleşme açılır, alanlar seçilir, gerekli bilgiler girilir ve imza alanı seçilip "Uygula" butonuna basılır 12.
Adobe sözleşme imzalama hakkında daha fazla bilgi için Adobe'un resmi destek sayfasındaki "Using" bölümü ziyaret edilebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: