• Buradasın

    Adobe sözleşme nasıl imzalanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Adobe sözleşme imzalamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Adobe Acrobat veya Adobe Acrobat Reader programı açılır 1.
    2. İmza eklemek için "İmza Ekle" seçeneği seçilir 1.
      • İletişim kutusunda imza girilir, çizilir veya görüntüsü eklenir ve "Bitti" butonuna basılır 1.
    3. Paraf eklemek için "Paraf Ekle" seçeneği seçilir 1.
      • İletişim kutusunda paraf girilir, çizilir veya görüntüsü eklenir ve "Bitti" butonuna basılır 1.
    4. İmza ve paraf seçildikten sonra form alanları otomatik olarak algılanır 1.
    5. Alanı yeniden boyutlandırmak veya silmek için alan araç çubuğundaki seçenekler kullanılır 1.
    Ayrıca, e-posta yoluyla alınan bir sözleşme bağlantısı seçilerek de sözleşme imzalanabilir 12. Bunun için sözleşme açılır, alanlar seçilir, gerekli bilgiler girilir ve imza alanı seçilip "Uygula" butonuna basılır 12.
    Adobe sözleşme imzalama hakkında daha fazla bilgi için Adobe'un resmi destek sayfasındaki "Using" bölümü ziyaret edilebilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Adobe Sign ile e-imza aynı mı?

    Adobe Sign, teknik olarak bir e-imza değildir, ancak işlevsel olarak dijital imza gibi çalışır. Adobe Sign, kullanıcıların imzaladıkları belge ve sözleşmelerde kimliklerini doğrulamak için kendi özel doğrulama sistemini kullanan bir elektronik imza platformudur. Türkiye'deki elektronik imza mevzuatına göre, elektronik ortamda imzalanan belge veya sözleşmelerin güvenli elektronik imza ile imzalanması halinde elle atılan imza ile aynı hukuki geçerliliğe sahip olduğu kabul edilir. Özetle, Adobe Sign ve e-imza benzer amaçlar için kullanılsa da, hukuki ve teknik açıdan farklı kavramlardır.

    Adobe Acrobat e-imza ekleme nasıl yapılır?

    Adobe Acrobat ile e-imza eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Adobe Acrobat Reader DC yazılımı yüklenir. 2. e-İmza aparatı bilgisayara takılır ve çalıştığından emin olunur. 3. İmzalanacak PDF dosyası açılır. 4. Araçlar / Sertifikalar seçeneği seçilir. 5. Dijital Olarak İmzala seçeneği seçilir. 6. İmzalanacak alan fare ile seçilir. 7. e-İmza listesinden sertifika seçilir ve Devam Et butonuna tıklanır. 8. İmzala butonuna tıklanır. 9. İmzalanmış dosyanın kaydedileceği yer seçilir. 10. e-İmza PIN numarası girilir ve imzalama işlemi tamamlanır. Dikkat edilmesi gereken bazı noktalar: TUBITAK KamuSM, birçok işletim sisteminde güvenli kök sertifika sağlayıcı olarak kabul edilmemektedir, bu nedenle ilgili sertifikaların indirilmesi ve yüklenmesi gerekmektedir. İşletim sistemine uygun "akis" sürücüsünün yüklenmiş olması gereklidir. Daha fazla bilgi ve destek için ayyildizimza.com.tr gibi kaynaklar kullanılabilir.

    Adobe lisanslama nasıl yapılır?

    Adobe lisanslama işlemleri için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Adobe.com üzerinden lisanslama: Adobe ID ile giriş yapılarak, "Licensing.adobe.com" adresinden satın alınan lisanslar yönetilebilir. Creative Cloud masaüstü uygulaması ile lisanslama: Bu uygulama, kullanıcılara uygulamaları ve güncellemeleri indirip yüklemek için iş akışları sağlar. Doğrudan uygulamadan lisanslama: Bir uygulama başlatıldığında giriş yapma ekranı görünür ve kullanıcının, planı ile ilişkili kimlik bilgileriyle giriş yapması gerekir. Kurumsal lisanslama: VIP (Value Incentive Plan) modeli ile kullanıcı bazlı lisans yönetimi, merkezi kontrol paneli, esnek sözleşme seçenekleri ve yıllık sabit maliyet avantajı sağlanabilir. Eğitim ve STK lisanslama: Eğitim kurumları ve sivil toplum kuruluşları için özel fiyatlandırmalar sunulmaktadır. Adobe lisanslama işlemleri hakkında daha fazla bilgi almak için İstanbul Bilgi Teknolojileri veya Gegi gibi Adobe lisanslama çözüm ortaklarıyla iletişime geçilebilir.