Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe'de sözleşme imzalamak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Adobe Acrobat veya Reader'ı açın ve imzalamak istediğiniz PDF belgesini yükleyin 13.
- Genel çubuktan "E-imza" seçeneğini seçin 1.
- İmzanızı ekleyin: "İmza ekle"ye tıklayın, imzanızı girin, çizin veya imzanızın görüntüsünü ekleyin ve "Bitti"yi seçin 1.
- Form alanlarını doldurun: İmleci bir alanın üzerine getirdiğinizde mavi bir kutu görüntülenir, bu kutuda herhangi bir yeri tıklayarak alanı doldurun 1.
- İmzayı yerleştirin: "İmzala" seçenekleri arasından imzanızı seçin, "Uygula"yı tıklayın ve imzayı PDF'de eklemek istediğiniz yeri seçin 1.
Ayrıca, Adobe Acrobat Sign kullanarak sözleşmeleri e-posta yoluyla da imzalayabilirsiniz 3:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: