Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe Acrobat ile e-imza eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Adobe Acrobat Reader DC yazılımını indirin ve kurun 23.
- e-İmza aparatını USB aracılığıyla bilgisayara takın ve çalıştığından emin olun (genellikle üzerinde yeşil ışık yanıp söner) 3.
- İmzalanacak PDF dosyasını Adobe Acrobat Reader DC ile açın 3.
- "Araçlar" menüsünden "Sertifikalar" aracını seçin 13.
- "Dijital İmza" seçeneğine tıklayarak imza atacağınız alanı belirleyin 1.
- e-İmza kartınızı bilgisayara takın ve PIN kodunuzu girin 1.
- Dijital imzanız otomatik olarak PDF dosyasına eklenecektir 1.
- İmzalanan PDF dosyasını kaydedin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: