Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe Acrobat PDF imzalama işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Adobe Acrobat Reader DC yazılımı yüklenir 3. Yazılım ücretsizdir 3.
- e-İmza aparatı, USB aracılığıyla bilgisayara takılır ve çalıştığından emin olunur 3.
- İmzalanacak PDF dosyası Adobe Acrobat Reader DC ile açılır 3.
- Araçlar / Sertifikalar seçeneği seçilir 3.
- Dijital Olarak İmzala seçeneği seçilir 3. İmzalanacak alan seçildiğinde Tamam butonuna tıklanır 3.
- Belge üzerinde imzalanmak istenen yer fare ile seçilir 3.
- Açılan pencerede e-İmzalar listelenir 3. Bilgisayara bağlı olan bir aygıt ile imzalama seçeneği seçilerek devam edilir 3.
- e-İmzanın "Ayrıntıları Görüntüle" seçeneğine tıklanır 3.
- Güven sekmesine geçilir 3.
- Güvenilir Sertifikalara Ekle butonuna tıklanır ve açılan pencerede üç alt seçenek işaretlenip Tamam butonuna tıklanır 3.
- e-İmzaların listelendiği pencere tekrar ekrana gelir 3. Buradan e-İmza seçilir ve Devam Et butonuna tıklanır 3.
- Sonraki pencerede İmzala butonuna tıklanır 3. İmzalanmış dosyanın nereye kayıt edileceği belirlenir 3.
- e-İmza pin numarası girilir ve imzalama süreci tamamlanır 3.
Ayrıca, Adobe Acrobat'ın mobil uygulaması kullanılarak da PDF imzalama işlemi yapılabilir 1.
e-İmza işlemleri için TÜBİTAK-Kamu Sertifikasyon Merkezi'nin (TÜBİTAK-UEKAE) yalnızca kamu çalışanlarına hizmet sunduğu ve gerekli sürücülerin bu merkezden temin edilmesi gerektiği unutulmamalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: