• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Ad unit, bir web sitesi veya mobil uygulama içinde reklam göstermek için kullanılan alanlardır 124.
    Her ad unit'in kendine ait tekil bir adı ve ID'si vardır 2. Bu alanlar, reklam ağlarına reklamın boyutunu, formatını ve yerleştirme detaylarını bildiren kod içerir 5.
    Ad unit türleri arasında şunlar bulunur:
    • Display (görüntüleme) ad unit 15. Web sitelerinde statik görüntüler veya zengin medya tabanlı reklamlar olarak görünür 5.
    • Native (yerel) ad unit 14. Uygulamanın veya web sitesinin doğal görünümüne uyum sağlayan, yüksek düzeyde özelleştirilebilir reklamlardır 4.
    • Banner ad unit 45. Uygulamanın üst veya alt kısmında gösterilen, metin, resim veya video içerebilen dikdörtgen reklamlardır 4.
    • Interstitial ad unit 45. Kullanıcı bir içerikten diğerine geçerken doğal olarak görünen reklamlardır 4.
    Ad unit'ler, reklamların nerede ve nasıl görüntüleneceğini belirleyerek dijital reklamcılığın temel bileşenlerindendir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ad nedir ve çeşitleri nelerdir?

    İsim (ad), varlıkların, duyguların, düşüncelerin, kavramların ve çeşitli durumların karşılığı olarak kullanılan kelimelerdir. İsim çeşitleri: Varlıklara verilişlerine göre: Özel isim: Tek olan, diğer varlıklara benzemeyen varlıkları karşılar. Cins isim: Aynı türden olan varlıkların ve kavramların ortak isimleridir. Varlıkların sayılarına göre: Tekil isim: Sayıca tek bir varlığı karşılar. Çoğul isim: Sayıca birden çok varlığı karşılar. Topluluk ismi: Çoğul eki almadan birden çok varlığı karşılar. Varlıkların oluşuna göre: Somut isim: Duyu organlarıyla algılanabilen varlıkları ifade eder. Soyut isim: Duyu organlarıyla algılanamayan kavramları ifade eder.

    Unit ne demek?

    Unit kelimesi İngilizce'de çeşitli anlamlara sahiptir: 1. Birim, parça: Daha büyük bir şeyin tek bir şeyi, kişisi veya grubu. 2. Hastane bölümü: Belirli bir tıbbi bakım türünün sağlandığı bir hastane kısmı. 3. Ölçü birimi: Standart olarak kullanılan belirli bir miktar (uzunluk, zaman, para vb.). 4. Eğitim birimi: Bir okul dersinin veya ders kitabının belirli bir konusu. 5. Ürün: Bir şirketin ürettiği ve sattığı tek bir ürün.

    Video ad unit nasıl oluşturulur?

    Video reklam birimi oluşturmak için Google Ad Manager'da aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Google Ad Manager hesabına giriş yapın ve "Envanter" bölümüne gidip "Reklam Birimleri"ni seçin. 2. "Yeni Reklam Birimi"ne tıklayın ve reklam biriminin hiyerarşik seviyesini belirleyin (mevcut bir reklam biriminin altında veya aynı hiyerarşi seviyesinde). 3. Reklam birimini tanımlamak için bir kod, bir isim ve açıklama girin. 4. Reklam biriminin boyutunu seçin (sabit veya akıllı banner). 5. Video (VAST) boyutlarını girin ve ana ve eşlikçi boyutları seçin (eşlikçi boyutları zorunlu değildir). 6. Hedef pencereyi seçin (açılan sayfanın hangi pencerede açılacağını belirler). 7. Sıklık sınırını ayarlayın. 8. Kaydet butonuna tıklayın. Ayrıca, video reklamlarını daha etkili bir şekilde hedeflemek için içerik, pozisyon ve talep platformu hedeflemesini de yapılandırabilirsiniz.

    AD ne anlama gelir?

    Ad kelimesi, Türkçede "bir kişiyi, bir şeyi açıklamaya, anlatmaya, bildirmeye, tanımlamaya yarayan kelime; isim, nam" anlamına gelir. Ayrıca, "ad" kelimesi şu anlamlara da gelebilir: ilan, reklam; milattan sonra (AD); tenis terimi, avantaj.