Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uçakta mahsur kaldığınızda aşağıdaki durumlar söz konusu olabilir:
- Konaklama Hizmeti: 8 saat ve üzeri gecikmelerde konaklama hizmeti verilir ve ulaşım ücretsiz sağlanır 1.
- Uçağa Alınmama Durumu: Fazla rezervasyon (overbook) nedeniyle uçağa alınamazsanız, havayolu şirketi size teklif sunar; bu teklifi kabul ederseniz bilet ücreti iadesi ve seyahatin başlangıç noktasına dönüş sağlanır 1.
- Uçuş İptali: Uçuş iptal edilirse, biletinizi cezasız ve ücretsiz olarak farklı bir tarihe değiştirebilir veya tam ücret iadesi alabilirsiniz 1.
- Tazminat Hakkı: Avrupa Birliği içindeki uçuşlarda, 1500 km'ye kadar 250€, 3500 km'den fazla uçuşlarda ise 600€ tazminat hakkı doğar 1.
- Bagaj Hizmetleri: Bagaj gecikmesi veya hasarı durumunda, havayolu şirketinden tazminat talep edilebilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: