• Buradasın

    TVS global ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    TVS Global adlı farklı alanlarda faaliyet gösteren üç şirket bulunmaktadır:
    1. TVS Global Turizm Seyahat İşletmecilik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi: Bu şirket, seyahat acentesi faaliyetleri ile uğraşmaktadır 1. Hava yolu, deniz yolu, kara yolu ve demir yolu ulaşımı için bilet rezervasyon işlemleri ve seyahat hizmetlerinin toptan veya perakende satışını yapmaktadır 1.
    2. TVS Visa Global: Bu şirket, vize başvuru süreçlerinde danışmanlık hizmeti sunmaktadır 2. Turistik, iş ve ticari, aile ve arkadaş ziyareti, eğitim ve Erasmus vizeleri gibi çeşitli vize türleri için profesyonel destek sağlamaktadır 2.
    3. TVS Supply Chain Solutions (TVS SCS): Bu şirket, küresel tedarik zinciri çözümleri sunmaktadır 3. Hava ve deniz taşımacılığı, gümrük brokerliği, tehlikeli madde lojistiği ve son kilometre hizmetleri gibi alanlarda faaliyet göstermektedir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Global bir şirket ne demek?

    Global şirket, birden fazla ülkede faaliyet gösteren ve yönetiminin tek bir ülkede bulunduğu şirkettir. Global şirketlerin bazı özellikleri şunlardır: Yerel pazarlara uyum. Gelir dağılımı. Stratejik planlama. Global şirketlere örnek olarak Samsung, Coca-Cola, Intel ve Toyota verilebilir.
    A sleek, modern office with diverse professionals in business attire collaborating around a world map, surrounded by shipping containers, digital payment icons (without text), and stacks of international currency.  

*(Note: The description avoids text, symbols, and explicit technology while capturing the global, professional, and financial aspects of the interaction.)*

    Global bir şirket ne iş yapar?

    Global bir şirket, birden fazla ülkede faaliyet gösteren ve genellikle çok çeşitli iş kollarında faaliyet gösteren bir holding veya çok uluslu şirkettir. Global şirketlerin yaptığı bazı işler: Liman işletmeciliği. Enerji üretimi. Doğal gaz satışı ve dağıtımı. Madencilik. Gayrimenkul geliştirme. Aracılık hizmetleri ve varlık yönetimi. Ayrıca, global şirketler küresel pazarlama veya reklam stratejileri uygular ve yerel pazarlara ve kültürlere dayanan pazarlama stratejileri de geliştirebilirler.