Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT'den pasaport harcı yatırdıktan sonra yapılması gerekenler:
- Randevu Almak: Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nden randevu alınmalıdır 13. Randevu, randevu.nvi.gov.tr adresi veya Alo 199 üzerinden alınabilir 13.
- Gerekli Evrakları Hazırlamak: Başvuru sırasında T.C. kimlik kartı veya nüfus cüzdanı, son altı ayda çekilmiş biyometrik fotoğraf, pasaport defter ve harç bedelinin ödendiğini gösteren makbuz gibi belgeler hazırlanmalıdır 135.
- Başvuruyu Gerçekleştirmek: Hazırlanan belgelerle randevu gününde il veya ilçe nüfus müdürlüğüne başvuru yapılmalıdır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: