Pegasus'ta uçuş iptali durumunda yolcular aşağıdaki haklara sahiptir: 1. Hizmet Hakkı: Bekleme süresinin 15. dakikasından itibaren havayolu firması yolcuyu bilgilendirmekle yükümlüdür. 2. Bilet Ücret İadesi veya Güzergâh Değişikliği: Gecikmeli uçuşlarda veya uçuşun iptal edilmesi durumunda, yolcular bilet ücretinin iadesini veya benzer taşıma şartları altında alternatif bir güzergâh teklifini talep edebilirler. 3. Tazminat Hakkı: Uçuş iptali, yolcuya iki hafta öncesinden bildirilmemişse veya 7 gün-iki hafta aralığında haber verilmiş fakat uygun bir uçuş ayarlanamıyorsa tazminat hakkı doğar. Bu haklar, mücbir sebepler dışında ve iç hatlarda uçuş saatinden 45 dakika önce, dış hatlarda ise en az 60 dakika önce check-in işlemlerinin tamamlanmış olması halinde geçerlidir.